loading...
شهیدان دوران دفاع مقدس
گروه منتظران ظهور بازدید : 1 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
خاطره یک سرباز عراقی !!

یه پسر بچه رو گرفتیم که ازش حرف بکشیم

آوردنش سنگر من ، خیلی کم سنو سال بود

بهش گفتم: «مگه سن سربازی در ایران هیچده سال تمام نیست؟ »

سرش را تکان داد. گفتم: «تو که هنوز هیجده سالت نشده! »

بعد هم مسخره اش کردم و گفتم:

«شاید بخاطر جنگ امام خمینی کارش به جایی رسیده که

دست به دامن شما بچه ها شده و سن سربازیو کم کرده؟ »

جوابش خیلی منو اذیت کرد. با لحن فیلسوفانه ای گفت:

« سن سربازی پایین نیومده، سن عاشقی پایین اومده »

[تصویر:  wti3f4j1tpmv4pcyxv2l.jpg]
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما قالب مناسب با وبلاگ هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 385
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    ذکر روزهای هفته وصیت شهدا پخش زنده حرم

    کد آهنگ

    اوقات شرعی